Kirjailijavinkkejä/kirjavinkkejä

Kysytty

Kirjailijavinkkejä/kirjavinkkejä kaipaisin, mm Anneli Kivelä, Pirjo Rissanen, Amanda Vaara, Tuija Lehtinen, Enni Mustonen, Kirsi Pehkonen läpiluettuja, erityisesti tuon tyylisiä kirjoja mielellään luen, saa olla vanhempiakin kirjoja eikä tarvitse olla sarja vaan yksittäisetkin vinkit otetaan ilolla vastaan :) Myös muut maaseudulle sijoittuvat kirjat mukavaa luettavaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kannattaa tutustua esimerkiksi seuraavien kotimaisten kirjailijoiden teoksiin tai kirjasarjoihin:

Johanna Marttila: Helkala- ja Hanni-sarjat

Raija Oranen (esimerkiksi Puhtaat, valkeat lakanat -sarja)

Marja Orkoma (useita sarjoja)

Aino Räsänen: Helena-sarja

Marja-Leena Tiaisen kolmiosainen sarja: Kulmakaupan naiset, Suoraa saumaa ja siksakkia, Kanslian naiset

Veera Vaahtera: esimerkiksi Rakkautta, vahingossa

Eeva Vuorenpää: Kotkansilmän kartano -trilogia

Käännöskirjallisuudesta löytyy hyviä vaihtoehtoja myös, esimerkiksi:

Steen, Helena: Paikka hyvässä perheessä

Kirjojen ajantasaisen saatavuuden ja lisätietoja voit tarkistaa täältä: https://kuopio.finna.fi/