Kirjailija? Humoristinen sarja kertoo intialaisen etsivän tutkimuksista Bombayssa (? ) Äksy äiti auttaa parhaansa mukaan.

Kysytty

Kirjailija? Humoristinen sarja kertoo intialaisen etsivän tutkimuksista Bombayssa (? ) Äksy äiti auttaa parhaansa mukaan.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee Tarquin Hallin Delhiin sijoittuva kirjasarja "Intian mitä yksityisimmän etsivän" Vish Purin tutkimuksista (äidin avustuksella). Meillä sarjasta on tähän mennessä julkaistu neljä osaa: Vish Puri & kadonneen palvelijattaren tapaus (2008; suomeksi 2012), Vish Puri & nauruun kuolleen miehen tapaus (2010; suomeksi 2013), Vish Puri & kohtalokkaan voikanan tapaus (2012; suomeksi 2014) ja Vish Puri & lemmenkommandojen tapaus (2013; suomeksi 2015). Viides Vish Puri -tapaus The case of the reincarnated client (2019) on toistaiseksi suomentamatta.