Kirjahyllyssämme ovat kirjat Maatalouden tietosanakirjat I-III. Painettu Kustannusosakeyhtiö Otavassa 1920. Onko kirjoilla milaista arvoa.

Kysytty

kirjahyllyssämme ovat kirjat Maatalouden tietosanakirjat I-III.
Painettu Kustannusosakeyhtiö Otavassa 1920.
Onko kirjoilla milaista arvoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkodivareissa Maatalouden tietosanakirjapaketin (osat 1-3) hintahaarukka näyttäisi olevan tällä hetkellä 10-30 euroa.