Kirja hukassa. Luin sen ehkä 10 vuotta sitten ja sain sen todennäköisesti polluxista. Kirjassa päähenkilönä on tyttö, joka ostaa hevosen ja tämä tyttö rakastaa…

Kysytty

Kirja hukassa. Luin sen ehkä 10 vuotta sitten ja sain sen todennäköisesti polluxista. Kirjassa päähenkilönä on tyttö, joka ostaa hevosen ja tämä tyttö rakastaa tätä hevosta kovasti. Tytön äiti omistaa tallin, jossa hevonen on ja muistaakseni tytöllä oli myös sisko. Tallilla käy tytön kaveri ja tämän äiti myös. Jotenkin tyttö päätyy myymään hevosen tälle kaverille, se ehkä sai siitä niin hyvän tarjouksen jos muistan oikein. Hevonen loukkaantuu estekisoissa ja tyttö päätyy ostamaan hevosen takaisin tosi halvalla, jollain parilla dollarilla/eurolla ja haluaa sitten kuntouttaa tän hevosen.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt kysymääsi kirjaa, mutta voit itse yrittää etsiä sitä esimerkiksi Kirjasampoon listatuista Pollux-sarjan kirjoista: https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/pollux