Kiinnostaisi tietää kuinka monta ville virtanen - nimistä henkilöä on suomessa julkisuuden Daruden, william'in ja Näyttelijän lisäksi?

Kysytty

Kiinnostaisi tietää kuinka monta ville virtanen - nimistä henkilöä on suomessa julkisuuden Daruden, william'in ja Näyttelijän lisäksi?

Vastaus

Vastattu

Ilta-Sanomat oli pyytänyt Digi- ja väestötietovirastoa selvittämään sata yleisintä naisten ja miesten "kokonimeä" eli etu- ja sukunimen yhdistelmää. Elossa olevia Ville Virtasia on 154 henkeä, jolla on yleisimpien miesten nimien listauksessa sijalla 51. Etunimeksi laskettiin kutsumanimi tai jos sitä ei ollut valittu, ensimmäinen etunimi.

Nämä ovat Suomen yleisimmät ihmisten nimet, IS 12.10.2023.