Khaled Hosseinin uusin romaani Ja vuoret Kaikuivat julkaistiin viime viikolla. Helmetin mukaan kirjaston kokoelmassa on tasan yksi kappale tätä kirjaa vaikka…

Kysytty

Hei! Khaled Hosseinin uusin romaani Ja vuoret Kaikuivat julkaistiin viime viikolla. Helmetin mukaan kirjaston kokoelmassa on tasan yksi kappale tätä kirjaa vaikka varauksia on jo yli 500. Onko lisäkappaleita tulossa ja jos niin osaisitteko kertoa milloin ja kuinka paljon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kirjastot ovat viime viikolla tilanneet teosta 221 kappaletta. Vantaan ja Espoon tilaukset eivät vielä näy hankintaohjelmassa. Kirjastot saattavat myös tilata lisää kappaleita varausjonon vielä kasvaessa. Kirjojen saapumista lainattaviksi ei pysty tarkkaan arvioimaan. Aika vaihtelee muutamasta päivästä muutamaan viikkoon siitä kun teos on ilmestynyt. Yleensä kysytyimmät teokset käsitellään muita nopeammin.