Keväinen tervehdys Kysyisin palautuskäytännöstä. Onko Keravalta lainatut kirjat palautettava Keravalle ja Järvenpäästä lainatut Järvenpäähän? Minulla on harmaa…

Kysytty

Keväinen tervehdys

Kysyisin palautuskäytännöstä. Onko Keravalta lainatut kirjat palautettava Keravalle ja Järvenpäästä lainatut Järvenpäähän? Minulla on harmaa muistikuva, että kirjaston aiemmissa ohjeissa oli ohjeistettu näin.

On erinomainen asia, että tällaisena poikkeuksellisena korona-aikana kirjastot ovat avoinna, edes pienimuotoisesti. Kiitos siitä!

Vastaus

Vastattu

Järvenpään ja Keravan kirjastot kuuluvat Kirkes-kirjastoihin, jonka alueella kirjoja voi palauttaa mihin tahansa kirjastoon. Tarkoittaa siis että Järvenpään kirjastosta lainattu kirja voi palauttaa Keravan kirjastoon ja päinvastoin.