Keväällä 2006 kun HPK voitti toistaiseksi ainoan miesten Suomen mestaruutensa niin tuona keväänä soi ainakin täällä Hämeenlinnan seudulla paikallisradiossa…

Kysytty

Keväällä 2006 kun HPK voitti toistaiseksi ainoan miesten Suomen mestaruutensa niin tuona keväänä soi ainakin täällä Hämeenlinnan seudulla paikallisradiossa paljon sellainen kappale jossa laulettiin jotain tyyliin "se on kultaa,se kiiltää". Hämeen Sanomienkin uutinen Kerhon Suomen mestaruudesta tuona keväänä oli sitten uutisoitu noilla laulun sanoilla. Muistaakseni laulussa laulettiin myös jotenkin niin että se kultakuumeen aikaan saa...

Mikäköhän laulu mahtaa olla kyseessä? Löytyykö tietoa? Ja löytyykö jopa laulua soitettavaksi jostain netin syövereistä ja palvelimista? Tai löytyykö edes laulun sanoja jostain?

Olisi kiva kuulla kappale jälleen kun HPK pelaa taas Suomen mestaruudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kiitos viestistä.

Kyseessä on Kultakypärä-niminen kappale, esittäjänä Hauli Bros.

Kappale on kuunneltavissa Youtubessa https://www.youtube.com/watch?v=bzs6The426Q&t=94s

Bändin omat sivut http://haulibros.com/index.php