Ketkä esittävät kunkin hahmon ääntä Miina ja Manu -kirjojen äänisaduissa?

Kysytty

Ketkä esittävät kunkin hahmon ääntä Miina ja Manu -kirjojen äänisaduissa?

Vastaus

Vastattu

Googlaamalla hakulausekkeella "miina ja manu äänisadut lukijat" löytyi tieto, että äänisatujen lukijoina ovat Tapani Puranen, Leila Viitala ja Rauno Virtanen. Tarkempaa tietoa siitä kuka esittää ketäkin en kuitenkaan löytänyt. Jos jostain pääsisi kuuntelemaan, niin sieltä se varmaan selviäisi tarkemmin.