Ketä ovat liitekuvan miesnäyttelijät, näyttelivät 2.1.2023 ylellä lähetetyssä tarkkaset ja markkaset lyhytelokuvassa.

Kysytty

Ketä ovat liitekuvan miesnäyttelijät, näyttelivät 2.1.2023 ylellä lähetetyssä tarkkaset ja markkaset lyhytelokuvassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toinen miehistä  (vähähiuksinen) on vanha tuttu näyttelijä Uljas Kandolin. Mutta toista miestä ei tunnistanut elokuvaneuvos

Kari Uusitalokaan. Eli tämä toinen mies, voi olla kuka tahansa, ei nimetty näyttelijäksi lainkaan.

Lisäyksenä vielä 10.1.2023 (KAVI): toinen näyttelijä Kandolinin lisäksi on Urho Lahti.

Koko lyhytelokuva "Markkaset ja Tarkkaset" on nähtävissä YLEn Elävässä arkistossa.