Keskikoulun /kansakoulun laulukirja 1960-luvulta. Yritän etsiä "Musta Joe" laulun sanoja ,laulua jonka keskikoulussa musiikin laulutunnilla usein esitin.

Kysytty

Keskikoulun /kansakoulun laulukirja 1960-luvulta. Yritän etsiä "Musta Joe" laulun sanoja ,laulua jonka keskikoulussa musiikin laulutunnilla usein esitin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan etsimäsi laulu nimeltään "Vanha musta Joe" (englanninkielinen alkuteos "Old black Joe", Stephen Foster, säv.).
Tämän laulun sanat löytyvät SUURI TOIVELAULUKIRJA 7.
Laulu alkaa:
Mennyt jo on elo kauniin nuoruuden,
mennyt jo on koko parvi veikkojen...