Kesämökin verannalta ja rappusilta, myös kesäkeittiön pöydältä löytyy pieniä noin. 2cm pitkiä matoja. Vihertäviä tai tummia, musta pää. Onko jonkun toukkia?

Kysytty

Kesämökin verannalta ja rappusilta, myös kesäkeittiön pöydältä löytyy pieniä noin. 2cm pitkiä matoja. Vihertäviä tai tummia, musta pää. Onko jonkun toukkia?

Vastaus

Vastattu

Sinun kannattaa olla yhteydessä Luomukseen eli Luonnontieteelliseen keskusmuseoon. Siellä ehkä löytyisi asiantuntemusta vastaamaan tähän kysymykseen. Linkki Luomuksen yhteystietoihin.