Kesällä olisi ihana lukea kirjoja, joten pystyisitkö suosittelemaan minulle jotain?

Kysytty

Kesällä olisi ihana lukea kirjoja, joten pystyisitkö suosittelemaan minulle jotain? Olen 17v tyttö ja en tykkää fantasiasta. Muuta en kirjamaustani osaa kertoa!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama kirjavinkki. Toivottavasti näistä löytyy kiinnostavaa ja viihdyttävää kesälukemista.

Becky Albertalli: Minä, Simon, Homo Sapiens
Becky Albertalli: Sydänsurujen kääntöpuoli
Holly Bourne: Oonko ihan normaali? (trilogian ensimmäinen osa)
Sarah Crossan: Yksi
Jenny Han: Pojille joita joskus rakastin
Siri Kolu: Kesän jälkeen kaikki on toisin
Jennifer Mathieu: Näpit irti!
Satu Mattila-Laine: Myyty tyttö
Karen M. McManus: Yksi meistä valehtelee
Juuli Niemi: Et kävele yksin
Jennifer Niven: Yksi täydellinen päivä
Rainbow Rowell: Eleanor & Park
Angie Thomas: Viha jonka kylvät