Kesäillan valssi ohjelmassa esiintyi mies laulaja joskus ja en ole varma oliko nimi Mikko..käsittääkseni kuului bändiin, lyhyt, vaaleat melkein olkapäälle…

Kysytty

Hei. Kesäillan valssi ohjelmassa esiintyi mies laulaja joskus ja en ole varma oliko nimi Mikko..käsittääkseni kuului bändiin, lyhyt, vaaleat melkein olkapäälle ulottuvat hiukset..en ole nähnyt häntä missään esiitymässä sen jälkeen. Olisi kiva saada tietää mitä laulajalle kuuluu.

Vastaus

Vastattu

Näillä tiedoilla löytyy ainakin Mikko Mäkeläinen, joka on esiintynyt ohjelmassa Myrskylyhty-bändin kanssa. Hänellä ei taida kyllä ainakaan tällä hetkellä olla pitkiä hiuksia. Lisätietoja hänestä löydät osoitteesta https://magnumlive.fi/esiintyjat-ja-ohjelmat/artistit-ja-tanssiorkesterit/mikko-makelainen/ Siellä on myös keikkakalenteri.

Jos tämä ei ollut tarkoittamasi henkilö, niin voit katsoa Yle Areenasta Kesäillan valsseja, jos sieltä löytyisi etsimäsi miehen nimi.