Kertoisitko jotai Baltian maiden musiikista? esim. Kulttuuri, kansanmusiikki, nykyhetki, historia ja yleinen musiikki

Kysytty

Kertoisitko jotai Baltian maiden musiikista? esim. Kulttuuri, kansanmusiikki, nykyhetki, historia ja yleinen musiikki

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossa voit hakea tietoa Baltian maiden musiikista seuraavista teoksista:

Nordström, Sixten: Kaikki musiikista
Otavan iso musiikkitietosanakirja
Suuri musiikkitietosanakirja

Netistä löytyy Baltic Music Information Centre osoitteessa http://www.hyperbia.co.uk/baltic/Page1.html