Kenties Ylen kanavalla (TV1, TV2) pyöri 90-luvun alku- tai keskivaiheilla kotimainen sarja, jossa pääosassa oli kaksi teini-ikäistä tyttöä, jotka jollain…

Kysytty

Kenties Ylen kanavalla (TV1, TV2) pyöri 90-luvun alku- tai keskivaiheilla kotimainen sarja, jossa pääosassa oli kaksi teini-ikäistä tyttöä, jotka jollain tavalla sotkeutuivat oman uteliaisuutensa ja kokeilunhalunsa kautta satanismiin tmv. En muista tästä muuta kuin tunnelman.

Vastaus

Vastattu

Kuvausta vastaavaa sarjaa ei löytynyt. Ehkä joku lukijoistamme muistaa sarjan tai tarkempia yksityiskohtia siitä?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onkohan sama sarja, mitä itsekin välillä mietin? Oli minisarja, ehkä vain 3 jaksoa, näyttelijät olivat amatöörejä ja jos muistan oikein, tarina oli suurinpiirtein tapahtunut pääosan esittäjälle. Hänen kaverinsa lähti pois hyvissä ajoin niistä porukoista, mutta päähenkilö meni yhä syvemmälle ja muistaakseni lopulta jotenkin ”sekosi”, sitten hänen perheensä auttoi hänet takaisin ns. oikealle tielle.
Vahva muistikuva, että sarjassa soitettiin paljon upeaa Carmina Buranan ”O Fortuna” -kappaletta.

Kommentissa muisteltu O Fortuna soi ainakin meillä koulussa näytetyssä "opetusvideossa" Saatana kutsuu minua, jossa tarkoitus lienee ollut varoitella satanismin tms vaaroista.