Kenenhän lienee runo, joka alkaa: Sininen on avaruus, kevyt ilma hengitellä, unet ihanat ihmisellä. ( 1 sana puuttuu) on kuolemattomuus Jotenkin näin oli säe

Kysytty

Kenenhän lienee runo, joka alkaa:
Sininen on avaruus, kevyt ilma hengitellä, unet ihanat ihmisellä. ( 1 sana puuttuu) on kuolemattomuus

Jotenkin näin oli säe

Vastaus

Vastattu

valitettavasti tähän ei löydy nyt vastausta. Kysyin myös koko Suomen kattavalla kirjastonhoitajien sähköpostilistalla tätä asiaa, mutta valitettavasti tietoa ei löytynyt sieltäkään.