Kenen sigreema savikulho /vati pohjassa on K.S pääväri kulhossa on ruskea pohjassa kuin "heitetty"väriläntti -vaaleata vihreätä-ruskeata

Kysytty

Kenen sigreema savikulho /vati pohjassa on K.S pääväri kulhossa on ruskea pohjassa kuin "heitetty"väriläntti -vaaleata vihreätä-ruskeata

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tunnistusta ei voi tehdä pelkkien kuvien, eikä kirjaston käytettävissä olevien lähteiden perusteella. Suosittelen kysymään keramiikan alan asiantuntijoilta, tunnistaisivatko he tekijän. Lisäksi voi tutkia esimerkiksi Designmuseon esinehaulla, löytyisikö heidän kokoelmistaan vastaavaa.

Tunnistus- ja arviointipalvelua tarjoavat muun muassa

https://www.bukowskis.com/calendar

https://hagelstam.fi/

Nopealla nettihaulla löytyi suomalaisista keraamikoista muun muassa Kyllikki Salmenhaara. Bukowskin sivuilta löytyi vuonna 2015 myyty vati, jonka pohjassa on Salmenhaaran nimikirjaimet KS. Voit tarkistaa tästä kuvasta muistuttaako signeeraus sinun vatisi signeerausta.