Kenen säveltämä on Valion v. 1982 mainosbiisi "Panit maitoa tulemaan"?

Kysytty

Kenen säveltämä on Valion v. 1982 mainosbiisi "Panit maitoa tulemaan"?

Vastaus

Vastattu

Panit maitoa tulemaan on suomenkielinen versio John Martin Sommersin kappaleesta Thank God I'm a Country Boy. John Denver levytti kappaleen vuonna 1974 albumilleen Back Home Again. Suomenkielisen sanoituksen teki Paul Brück, joka myös ohjasi mainoksen.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/missa-he-ovat-nyt-panen-maitoa-tulemaan-maitotyton-matka-valion-mainoksesta-seksuaaliterapeutiksi/6012502#gs.5x4970

1 ääntä

Kommentit

Suomeksi kappaleen on levyttänyt Finntrio, nimellä Kyllä maalla on mukavaa.