Kenen runo? Sinäpäivänä, kun minua tullaan noutamaan, sen tekee käsi, joka ei koskaan ole muuta kuin hyväillyt.

Kysytty

Kenen runo?
Sinäpäivänä, kun minua tullaan noutamaan, sen tekee käsi, joka ei koskaan ole muuta kuin hyväillyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Hannu Salakan kokoelmasta Tauko ennen laulua (Otava, 2000). Runo menee hieman eri tavalla. Kiiltomato-verkkolehdessä on Mika Nykäsen arvio Salakan teoksesta. Sen lopusta voit lukea runon viimeiset säkeet.
https://kiiltomato.net/critic/hannu-salakka-tauko-ennen-laulua/