Kenen runo on se missä toistetaan useasti sanoja kuku, nuku, sanoja eikä juurikaan muita sanoja. Millainen tämä runo on kokonaisuudessaan?

Kysytty

Kenen runo on se missä toistetaan useasti sanoja kuku, nuku, sanoja eikä juurikaan muita sanoja. Millainen tämä runo on kokonaisuudessaan?

Vastaus

Vastattu

Tällainen kohta löytyy Lauri Viidan saturunoelmasta Kukunor : satu ihmislapsille. Runoelma löytyy myös Lauri Viidan kootuista teoksista.