Kenen runo menee jotenkin näin. Valoa ilmoilla,iloa mailla.haikeita hämyjä huhtikuu...

Kysytty

Kenen runo menee jotenkin näin. Valoa ilmoilla,iloa mailla.haikeita hämyjä huhtikuu...

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kyseistä runoa. Säe vaikuttaa loppusoinnulliselta, joten voisi olettaa sen olevan aikakaudelta ennen modernismia.