Kenen runo loppuu näin ”Kuoleman pitäisi tulla juuri noin pehmeästi, vaimein tassuin silloin kun on onnellisimmillaan”

Kysytty

Kenen runo loppuu näin

”Kuoleman pitäisi tulla juuri noin
pehmeästi, vaimein tassuin
silloin kun on onnellisimmillaan”

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti runo on kirjastonhoitajalle tunnistamaton, eikä ole olemassa tietokantaa, josta runot löytyisivät niiden loppusanojen perusteella. Hakukoneilla (Google, DuckDuckGo) ei myöskään löydy mitään. Kysymys jää julkisesti esille, jos joku muu tunnistaisi runon.