Kenen runo? Anna meilletai siis älä ota pois keneltäkään leipää ja syliä. Puuroa ja soppaapyhänä ja perunamuusia koska se lohduttaa. Anna pelloille kevät ja…

Kysytty

kenen runo?
Anna meilletai siis älä ota pois keneltäkään leipää ja syliä.
Puuroa ja soppaapyhänä ja perunamuusia
koska se lohduttaa.
Anna pelloille kevät ja linnuille pesät.
Lapselle joku joka välittää. Kantaa toisen reppua ja eväitä ja kyyneleitä.
siunaa mummolle hellapuut ja virsikirjaan isommat präntit.
Pidä sitä liukkailla kädestä, kun se omn meille niin tärkeä.Aamen.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Runon tai oikeastaan rukouksen alkuperästä sain jotain tietoa. Kyseessä on yksityishenkilön käyttämä iltarukous, jota ei todennäköisesti ole painettu. Kyseisen yksityishenkilön luvalla iltarukous on julkaistu keskustelupalstalla netissä.