Kenen runo alkaa: "Pieni tyttö katsoi ikkunasta, ei kauan sitten vaan äsken vasta..."

Kysytty

Kenen runo alkaa: "Pieni tyttö katsoi ikkunasta, ei kauan sitten vaan äsken vasta..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runolle ei ole löytynyt tekijää. Tunnistaisiko joku lukijoistame sen?

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Etsin myös runolle tekijää ja kirjaa tai lehteä, mistä se on ilmestynyt. Äitini (s.1917) on kertonut opetelleen runon ollessaan 10-vuotias. Hän on opettanut runon minulle 1950-luvun alussa.