Kenen runo alkaa näin: Yö pimeä kuin ajatukset. Oletin että Risto Rasan mutta en löydä hänen runokirjoista tätä.

Kysytty

Hei, kenen runo alkaa näin:

Yö pimeä kuin ajatukset.

Oletin että Risto Rasan mutta en löydä hänen runokirjoista tätä.

Vastaus

Vastattu

Tähän ei valitettavasti löytynyt vastausta, vaikka kysyin apua kollegoiltakin. Kävin itsekin vielä läpi Risto Rasan kootut runot, mutta kyseistä runoa ei löytynyt.