Kenen kirjoittama onkaan seuraava ajatelma jonka olen joskus kirjoittanut vihkooni: "Älä koskaan anna kenellekään neuvoja. Jos ihminen pystyy ottamaan vastaan…

Kysytty

Kenen kirjoittama onkaan seuraava ajatelma jonka olen joskus kirjoittanut vihkooni: "Älä koskaan anna kenellekään neuvoja. Jos ihminen pystyy ottamaan vastaan neuvojasi, hän ei niitä tarvitse, koska hän tietää jo itse, miten tulee toimia...."

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet aforismi- ja mietelausekirjoista kyseistä ajatelmaa.

0 ääntä

Kommentit

"Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn't". Erica Jong.
Vähän sinnepäin ;)