Kenen kirjoittama on runo joka alkaa: Talon isäntä manas ja mahtaili sanoin julkein... Yrjö Jyrinkoski joskus lausunut. Kiitos tiedosta

Kysytty

Kenen kirjoittama on runo joka alkaa: Talon isäntä manas ja mahtaili sanoin julkein... Yrjö Jyrinkoski joskus lausunut.
Kiitos tiedosta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runoa ei näillä tiedoin ole löytynyt. Kysymys on ollut myös kirjastonhoitajien keskustelulistalla, eikä kukaan ole vastannut. Otamme yhteyttä jos runo löytyy.

1 ääntä

Kommentit

Kyseessä taitaa olla V.A. Koskenniemen runo Olkiukko
kokoelmasta Tuli ja tuhka (1936).