Kenen biisi jossa lauletaan: "Tässäkö elämä on, niin kaunis mittaamaton..."

Kysytty

kenen biisi jossa lauletaan: "Tässäkö elämä on, niin kaunis mittaamaton..."

Vastaus

Vastattu

Tarkoitatko ehkä Uniklubi-yhtyeen esittämää kappaletta "Jos tähän jään", jossa lauletaan:"...mietin tässäkö elämä on hauras ja mittaamaton..."? Kappaleen on säveltänyt ja sanoittanut Jussi Selo.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Aika eri sanoin mutta samansuuntaisesti menee PMMP:n Tässä elämä on kertosäe:
Tässä elämä on
Oma, kallis ja tarpeeton