Kenellä on tekijänoikeudet norjan- tai ruotsinkieliseen kanistandardi- kirjaan, jonka nimi on ainkakin norjaksi: Nordisk kaninstandard Aikaisemmin sain jo…

Kysytty

Kenellä on tekijänoikeudet norjan- tai ruotsinkieliseen kanistandardi- kirjaan, jonka nimi on ainkakin norjaksi: Nordisk kaninstandard
Aikaisemmin sain jo teiltä tiedon,että kirja löytyy ruotsiksi Libris-yhteisluettelon mukaan kahdesta kirjastosta Ruotsista ja norjaksi joistakin Norjan kirjastoista Sambok-luettelon mukaan.
Olisin nyt siis kiinnostunut siitä kenellä on kirjan tekijänoikeudet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleensä tekijänoikeus on teoksen tekijällä ja usein kustantaja liittyy asiaan myös. Löysin tällaiset tiedot

Nordisk kaninstandard : gällande från 1 oktober 1998 / utgiven av Nordiska standardkommittén Sveriges kaninavelsföreningars riksförbund (contributor).

Näistä voisi päätellä, että teidän kannattaa ottaa yhteyttä Nordiska standardkommittén Sveriges kaninavelsföreningars riksförbund'iin, joiden sivut ovat osoitteessa http://www.come.to/kaf . Yhteystiedot löytyvät sivulta
Sveriges Kaninavelsföreningars Riksförbund
Box 177
293 23 Olofström
Postgiro 92 31 51-5
Telefon 0454-999 73
E-post: siv.bromster@skaf.info