Kene runo ja miten kuuluu oikeasti?. Kaksi on minulla mielihalua; opettaa lapset oppimaan ja kun kukaan ei näe, kulkea yöseen, taskussa pullo kasvoilla kuu..?.

Kysytty

Kene runo ja miten kuuluu oikeasti?.
Kaksi on minulla mielihalua; opettaa lapset oppimaan ja kun kukaan ei näe, kulkea yöseen, taskussa pullo kasvoilla kuu..?.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme vaaditussa ajassa löytäneet runolle tekijää kovasta etsinnästä huolimatta. Kysyjältä saimme lisätiedon, että hän on lukenut runon 1970-luvulla.