Kelle voi kirjoittaa mielipiteen koulujen opetussuunnitelmista ??

Kysytty

kelle voi kirjoittaa mielipiteen koulujen opetussuunnitelmista ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Opetussuunnitelmasta päättää korkeimmalla tasolla opetushallitus. Opetushallituksen määrittämien perusteiden pohjalta määrittyy kuntien omat opetussuunnitelmat ja lopulta koulukohtaiset opetussuunnitelmat. Ensisijassa siis ole yhteydessä kouluun, jonka opetussuunnitelmasta on kyse. Jos tämä ei ole riittävä, kysy seuraavan tason palautekanavaa kunnalle.