Käytin Hgin kirjastopalveluja (Rikhardinkadun) syksyllä 96 muutaman kerran, ennen kuin muutin jo pois Hgistä. Eihän minun lainatiedoillani ole lainattu…

Kysytty

Käytin Hgin kirjastopalveluja (Rikhardinkadun) syksyllä 96 muutaman kerran, ennen kuin muutin jo pois Hgistä. Eihän minun lainatiedoillani ole lainattu minkäänlaista aineistoa? Voitteko poistaa lainaajatietoni, sillä kirjastokortti ei ole enää minulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kortillasi ei ole lainattu aineistoa ja sitä on todellakin käytetty viimeksi 1996. Koska sinulla ei ollut palauttamatonta aineistoa, eikä muita asioita hoitamatta pääkirjaston perintä, tietosi on poistanut rekisteristä ainoa työntekijä, jolla on tähän oikeus.