Kävin Richardinkadun kirjastossa lehtisalissa toissapäivänä. Taide lehdistä puuttui no 3 vuodelta 2017. samassa kaapissa oli kyllä muut lehden numerot. Etsin…

Kysytty

Hei. Kävin Richardinkadun kirjastossa lehtisalissa toissapäivänä. Taide lehdistä puuttui no 3 vuodelta 2017. samassa kaapissa oli kyllä muut lehden numerot. Etsin kyllä viereisistäkin lokeroista. En löytänyt. Ihan pieni huomio siis, olisin mielelläni tämn vuoden lehdet katsonut.
sitä vartenhan kirjasto on, että artikkeleita lehdistä voi katsoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei. Aikakauslehtiä voi lainata, uusinta numeroa lukuunottamatta, ja tämä lehti näyttäisi olevan juuri nyt lainassa. On myös mahdollista varata lehden tietty numero jostakin toisesta kirjastosta, jossa se on paikalla.