Kaverin puolesta kyselen, että mikähän kotimainen kirja on kyseessä. Ainoa muistikuva on se, että kirjassa on kuvaus orgioista köksänluokassa. PS. Tämä ei ole…

Kysytty

Kaverin puolesta kyselen, että mikähän kotimainen kirja on kyseessä. Ainoa muistikuva on se, että kirjassa on kuvaus orgioista köksänluokassa.
PS. Tämä ei ole vitsi.

Vastaus

Vastattu

Näillä tiedoin emme kollegoiden kesken onnistuneet löytämään oikeaa kirjaa. Ehkä joku palstan lukijoista tunnistaisi tämän?