Kaukolainasin Itä-Suomen yliopistosta englanninkielisen kirjan, joka ei ole vielä saapunut. Nyt löysin sen e-kirjana Helsingin yliopiston kirjastosta. Miten…

Kysytty

Hei,
Kaukolainasin Itä-Suomen yliopistosta englanninkielisen kirjan, joka ei ole vielä saapunut. Nyt löysin sen e-kirjana Helsingin yliopiston kirjastosta. Miten pystyn poistamaan kaukolainan Lahden kirjastoon, jos kirja ei näy mun varauksissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainat eivät näy Lastu-verkkokirjaston lainoissa. Kaukolainoilla  on  käytössä erilliset laina- ja tilauslomakkeet, jotka eivät näy netissä.

Kaukolainojen peruutukset ja uusinnat voi hoitaa suoraan kirjastossa tai vaikkapa sähköpostitse
tietopalvelu.kirjasto@lahti.fi

Peruimme tilaamasi lainan Routledge international handbook of dyscalculia....
Lainasta ei mene viiden euron kaukolainamaksua, koska se ei ole vielä ehtinyt saapua kirjastoon.