Kappaleeseen Walk on by nuotti? Suomeksi: Käy ohitsein, lauloi mm. Laila Kinnunen. Nuotti joko suomkesi tai vaikka englanniksi Mistä löytyy?

Kysytty

kappaleeseen Walk on by nuotti?
Suomeksi: Käy ohitsein, lauloi mm. Laila Kinnunen.
Nuotti joko suomkesi tai vaikka englanniksi
Mistä löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuon Charles Singletonin säveltämän ja Kendall Hayesin sanoittaman kappaleen nuotit löytyvät ainakin Ruotsissa ilmestyneestä nuottikirjasta ”Hits: 60-tal” (Warner/Chappell Music Scandinavia, 2002), jossa ovat sanat ilmeisesti myös englanniksi. Samalla nimellä näyttää ilmestyneen lukuisia muitakin kappaleita, mutta nuo nuotit ovat ainakin varmuudella juuri samojen tekijöiden kuin suomennettu versio.

Teosta ”Hits: 60-tal” löytyy esimerkiksi HelMet-kirjastoista eli Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastoista. Tarkemman saatavuuden voi katsoa osoitteesta http://www.helmet.fi. Suomen kirjastojen saatavuuksia voi tarkastella esimerkiksi Frank-monihaulla, joka löytyy osoitteesta http://monihaku.kirjastot.fi/frank/search/. Nuotin voi tarvittaessa varata muualle Suomeenkin oman lähikirjaston kaukopalvelun kautta.

Suomennosta ”Käy ohitsein” ei valitettavasti näytä ilmestyneen missään nuottikirjassa, tai ainakaan Viola-tietokanta ei sitä tunne. Kappaleen nuotit ovat kuitenkin luettavissa Suomen Jazz & Pop Arkistossa Helsingissä. Sen yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.jazzpoparkisto.net/yhteystiedot.php, ja sinne kannattaa ottaa yhteyttä etukäteen ja varmistaa, että nuotit saa tutkittavakseen siellä käydessään.