Kaipalisin cd- levyjä joissa olisi lasten syys-lauluja. Perinteiset laulut alkavat jo päiväkoti elämässä tuntua tylsiltä, joten uudet laulut tulisi tarpeeseen.

Kysytty

Hei!
Kaipalisin cd- levyjä joissa olisi lasten syys-lauluja. Perinteiset laulut alkavat jo päiväkoti elämässä tuntua tylsiltä, joten uudet laulut tulisi tarpeeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä 2000-luvun jälkipuoliskolla julkaistuja lastenmusiikkilevyjä,
joilta löytyy ainakin yksi syysaiheinen laulu:

Komppiainen: Ominaisuus yhteinen. "Kanan syystakki"

Minä itte -orkesteri: Kippurallaa. "Syysjuhla"

Pikkumetsän esiopetus. "Syysmaalari"

Tohtori Orff & Herra Dalcroze: Ihmekolmoset vauhdissa. "Syksy"