Kaipaisin vinkkejä runoista, joissa käsitellään vaihdevuosia. Kiitos jo etukäteen!

Kysytty

Hei, kaipaisin vinkkejä runoista, joissa käsitellään vaihdevuosia. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Ainakin Leena Sainion runoteos Särmää serenadissa (Pesä, 2019) on asiasanoitettu 'vaihdevuodet' asiasanalla, joten kannattaa tutustua siihen. Teoksen saatavuustiedot voit tarkistaa Piki-verkkokirjastosta: https://piki.finna.fi

Tulisiko kenellekään palvelumme seuraajista mieleen hyviä vinkkejä vaihdevuosia käsittelevistä runoista?