Kaipaisin seuraavan Shakespearen 108. sonetin kohdan suomennosta: "Counting no old thing old, thou mine, I thine. Even as when first I hallowed thy fair name."

Kysytty

Kaipaisin seuraavan Shakespearen 108. sonetin kohdan suomennosta:

"Counting no old thing old, thou mine, I thine. Even as when first I hallowed thy fair name."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alle Tynni suomensi nämä rivit William Shakespearen sonetista 108 näin:

"...omani, omasi, kuin silloin kun / nimesi ensi kertaa pyhitin."

William Shakespeare: Sonetit (suom. Aale Tynni, 1965)