Kaipailisin vinkkejä eräästä muistorunonakin käytetystä tummasävyisestä runosta. Olisiko Yrjö Jylhän tuotantoa? Runo meni jotenkin näin, mutta paljon…

Kysytty

Kaipailisin vinkkejä eräästä muistorunonakin käytetystä tummasävyisestä runosta. Olisiko Yrjö Jylhän tuotantoa? Runo meni jotenkin näin, mutta paljon vaikuttavammin:

Auta meitä hyväksymään mahdoton,
raudan kylmyys,
tuhkan pysyvyys

Vastaus

Vastattu

Tähän runokysymykseen emme kirjastossa valitettavasti löytäneet vastausta. Ehkäpä joku lukijoistamme tietäisi kyseisen runon?