Kahden tunnin sähkökatkot voivat olla mahdollisia pian. Onko asiasta jossain ohjeita kaltaisilleni? Olen liikuntavammainen ja käyn päivittäin hoidoissa ja…

Kysytty

Kahden tunnin sähkökatkot voivat olla mahdollisia pian. Onko asiasta jossain ohjeita kaltaisilleni? Olen liikuntavammainen ja käyn päivittäin hoidoissa ja terapioissa ja yritän muutenkin olla aktiivinen. Liikun hisseillä useita kertoja päivässä. Mitä ohjeita on annettu / miten radikaalisti elämä muuttuu kun milloin tahansa voin jäädä jumiin joko kotiin tai hoitopaikkoihin?

Vastaus

Vastattu

Ylen 6.10. julkaisemassa uutisen Jos sähköpula iskee, kansalaiset kärsivät siitä ensimmäisenä mukaan asiakkaille pyritään ilmoittamaan katkoista etukäteen esim. tekstiviestillä.

Olisikohan Invalidiliitto laatinut asiasta tarkempaa ohjeistusta? Heidän neuvontapuhelimensa palvelee tiistaisin ja torstaisin klo 13-17 numerossa 0200 1234 tai heille voi lähettää sähköpostia osoitteeseen neuvot@invalidiliitto.fi.