Kadotin lompakkoni Uuden Vuoden aattona. Lompakossa oli mm. kirjastokorttini, jonka ilmoitin kadonneeksi. Henkilö, joka löysi lomapakkoni, palautti sen…

Kysytty

Hei,

kadotin lompakkoni Uuden Vuoden aattona. Lompakossa oli mm. kirjastokorttini, jonka ilmoitin kadonneeksi. Henkilö, joka löysi lomapakkoni, palautti sen kuitenkin henkilötietojeni perusteella ja sain myös kirjastokorttini takaisin. Voinko aktivoida sen käymällä jossain kirjastossa ja ottamalla mukaan henkilöpaperini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kertaalleen kuoletettua kirjastokorttia ei valitettavasti voi aktivoida uudelleen. Sen sijaan saat kyllä saman tien uuden kortin käymällä jossakin kirjastossa ja ottamalla henkilötodistuksen mukaan. Uuden kortin hinta on kolme euroa.