Käännän Eric Carlea käsittelevää artikkelia. Haluaisin tietää, onko seuraavia teoksia suomennettu, ja jos on, millä nimellä ne suomeksi tunnetaan: 1) Brown…

Kysytty

Käännän Eric Carlea käsittelevää artikkelia. Haluaisin tietää, onko seuraavia teoksia suomennettu, ja jos on, millä nimellä ne suomeksi tunnetaan:

1) Brown Bear, Brown Bear, What Do You See?
2) The Very Quiet Cricket
3) The Very Lonely Firefly
4) The Very Busy Spider

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Näyttäisi, että noista mainitsemistasi vain ensimmäinen on suomennettu.

Suomennoksia voi tarkistaa Fennica-tietokannasta, josta pitäisi löytyä suomalainen julkaisutuotanto kokonaisuudessaan.

1) Brown Bear, Brown Bear, What Do You See?

Ruskea karhu, ruskea karhu, mitä näet tiellä? (Weilin + Göös, 1985)

2) The Very Quiet Cricket
3) The Very Lonely Firefly
4) The Very Busy Spider