Jyväskylässä vaihtui kadunnimiä 2009-vuoden kuntaliitoksen yhteydessä. Muun muassa Tikkakosken siihenastisen Harjukadun nimi vaihtui. Mikä tuo katu nykyään on…

Kysytty

Jyväskylässä vaihtui kadunnimiä 2009-vuoden kuntaliitoksen yhteydessä. Muun muassa Tikkakosken siihenastisen Harjukadun nimi vaihtui. Mikä tuo katu nykyään on nimeltänsä?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Tikkakoskella Harjukatu on nykyisin Liinalamminkatu.

https://docplayer.fi/28387389-Jyvaskylan-kaupunki-muuttuva-nimi-alue-uu…

0 ääntä

Kommentit

Hei, tapahtuiko nämä kadunnimien muutokset heti alkuvuodesta 2009, vai oliko jokin siirtymäaika?