Juuse Tammisen kirjassa Varjagien aarre päästään tutkimaan uponnutta alusta hakkaamalla jäätä aina vähän kerrallaan alaspäin. Lopulta saavutetaan pohja ja alus…

Kysytty

Juuse Tammisen kirjassa Varjagien aarre päästään tutkimaan uponnutta alusta hakkaamalla jäätä aina vähän kerrallaan alaspäin. Lopulta saavutetaan pohja ja alus. Onko tämä menetelmä faktaa vai fiktiota?
Kiitos taas

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Menetelmä on ajatuksen tasolla kiinnostava, mutta käytännössä tuskin toimisi.