Joyce Heath esitti "I would'nt dream of it". Nuotteja en ole löytänyt vielä.Olisiko jossain?

Kysytty

Joyce Heath esitti "I would'nt dream of it". Nuotteja en ole löytänyt vielä.Olisiko jossain?

Vastaus

Vastattu

Joyce Heathin laulaman kappaleen "I Wouldn't Dream of It" sävelsi Gary Geld ja sanoitti Peter Udell. Nuottikuvaa sävellyksestä ei näytä olevan missään julkaisussa.

Verkosta löytyy kappaleeseen soinnutusehdotelmia, esimerkiksi Chordifysta, Ultimate Guitarista ja tästä videosta.