Jouluna tähdelle käyn laulamaan. Mikä on kappaleen oikea nimi? Ketkä esittää sen duettona?

Kysytty

Jouluna tähdelle käyn laulamaan. Mikä on kappaleen oikea nimi? Ketkä esittää sen duettona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Olisiko kyseessä Poika ja tähti? Tässä videolinkki kappaleeseen jonka laulavat Teemu Roivainen & Camilla Bäckman:Teemu Roivainen & Camilla Bäckman - Poika ja tähti (Suomeksi & Magyarul) - YouTube

Kappale löytyy myös Teemu Roivaisen ja useamman muun artistin esittämänä kuten Saara Aalto. Roivainen merkitään kappaleen esittäjäksi ja sanoittajaksi ja kappale löytyy levyltä Pohjolan joulu.Ohessa linkki myös Spotifyyn: Poika ja tähti - song and lyrics by Teemu Roivainen, Camilla Bäckman | Spotify