Jostain syystä en pysty varaamaan yhtäkään kirjaa netissä. Olen yrittänyt jo muutaman päivän aikana, muttei varaaminen onnistu mitenkään. Ilmestyy vaan…

Kysytty

Hei! Jostain syystä en pysty varaamaan yhtäkään kirjaa netissä. Olen yrittänyt jo muutaman päivän aikana, muttei varaaminen onnistu mitenkään. Ilmestyy vaan punainen teksti "toiminto ei onnistu, ota yhteyttä henkilökuntaan". Vielä kesän alussa olen onnistuneesti varannut ja noutanut kirjoja.

Vastaus

Vastattu

Hei

Kehotan olemaan yhteydessä kyseiseen kirjastoon. He voivat nähdä miksi et pysty varaamaan ja selvittämään tilanteen.