Jostain syystä en pääse kirjautumaan Helmetin sivuille vaikka tunnukset ovat pysyneet samoina useita vuosia. Sain tekstiviestin, jossa on varaus noudettavissa…

Kysytty

Hei. Jostain syystä en pääse kirjautumaan Helmetin sivuille vaikka tunnukset ovat pysyneet samoina useita vuosia. Sain tekstiviestin, jossa on varaus noudettavissa Pukinmäen kirjastosta. En ole koskaan varannut kyseistä kirjaa enkä varmastikaan ole tilannut sitä Pukinmäkeen. Voisiko joku ottaa yhteyttää minuun?

Vastaus

Vastattu

Näillä tiedoilla emme voi selvittää asiaa. Sinun kannattaa soittaa johonkin Helmet-kirjastoon, jotta voimme selvittää tilanteen. Ilman asiakastietoja en voi tarkistaa emmekä ottaa edes yhteyttä. Kun soitat kirjastoon, ota kirjastokortti esille. Kirjastossa kysymme ensimmäiseksi kirjastokortin numeroa. Voit ottaa kysyä asiasta myös Helmet-kirjastojen chat-palvelun kautta. Kirjastojen puhelinnumerot löydät Helmet-sivun Kirjastot-välilehdeltä. Linkki chat-palveluun on päiväsaikaan avoinna Helmetin etusivulla.
https://www.helmet.fi/fi-FI